maandag 12 april 2010

Even stil geweest op de blog

Maar zeker niet stil gezeten. Net zoals de echte profs zijn ook de afgelopen weken druk geweest voor mij. Op trainingsgebied werden er heel wat kilometers en hoogtemeters gereden.
De basistrainingen zijn bijna allemaal volbracht. Nu kan het intensievere werk van start gaan.

Vorige week een nieuwe FTP test gedaan: Ik haalde een gemiddeld wattage van 336 Watt over 20 minuten. Dit komt neer op een FTP van 319. Een mooie verbetering tov. de vorige test 8 weken geleden.

Afgelopen weekend deelgenomen aan een 4-uren uithoudingsrace in Zeeland. Man, man man wat was dat. Zelden zo een technisch parcours gezien. En ik heb toch al het een en ander gezien. Filmpje van het parcours vind je hier: http://www.youtube.com/watch?v=SyaVXAVFHe8&feature=related

Na 4 uur had ik 20 rondjes. Wat neerkwam op slechts 71 km en 1300 hoogtemeters. Een 4e plaats was een mooie uitslag. Mijn teamgenoten deden het iets minder en stapten allen vroeg uit de wedstrijd.
Het zijn dan ook wel mietjes natuurlijk ;-)

Komend weekend staat de Peter Van Petegem classic op het programma (150 km en 15 bergjes).
Volgende week donderdag staat de eerste wegwedstrijd op het programma in de Ronde van het Waasland.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 

stradbroke island