dinsdag 9 maart 2010

Bijten in het Knokse zand


Helaas kon ik mijn prestatie van vorig jaar niet herhalen in de strandrace van Knokke.
Tijdens een heel winderige en koude edit zag het er nochtans goed uit. Bij het keerpunt reed ik nog in eerste positie, maar de loopstrook bergop door het loszand sneed me blijkbaar de benen af. Eenmaal bekomen zat ik al te strijden voor plaats 3.
Nog een technisch foutje bij het oprijden van het strand zorgde ervoor dat ik een groep moest laten rijden en helemaal alleen jacht moest maken. Hopeloos. Enkele rijders haalden me in, maar echt aanpikken kon ik niet meer. In de 'heuveltjes' van Duinbergen ging het opnieuw wat beter, maar een valpartij (bedankt Stijn ;-) zorgde ervoor dat het compleet over was. Een twaalfde plaats was het verdict.
Achteraf gezien zou het een wonder geweest zijn mocht ik even goed gepresteerd hebben als vorig jaar. Nu ligt mijn piek bijna 7 weken later. Dus lustig voorttrainen en het komt wel goed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 

stradbroke island