maandag 1 maart 2010

Gids voor Eisel & Sieberg


Zaterdag ging ik even kijken naar de finish van de Omloop Het Nieuwsblad in Gent (ik was toch in de buurt en moest nog kilometers malen). Na de finish (gewonnen door een beresterke Flecha) passeerde ik aan de Team Colombia bus. Daar stonden Eisel en Sieberg wat te draaien om naar hun hotel terug te rijden (Auberge Du PĂȘcheur - Latem). Ik moest ook die kant op en heb ze dan maar even wegwijs gemaakt.

Toffe kerel die Sieberg... altijd in voor een babbel. Eisel was wat stilletjes. Hij had blijkbaar veel zwarte sneeuw gezien onderweg. Beiden haalden trouwens een mooie top 10 plaats.
Hun verzorger (Peter VErbeken) stond hen al op te wachten aan het hotel, ik had nog een klein uurtje voor de boeg.

Leuke gadget waren de 2 schakelknopjes net naast de stuurpen zodat er makkelijk kon geschakeld worden met de handen boven op het stuur. Eisel reed ook met een niewe/kleinere SRM topunit.
Schoon leven hebben die gasten toch ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 

stradbroke island